środa, 6 stycznia 2016

Look

Heja!!

Mam Look ( niestety sklepowy xD ). Wygląda ładnie. Mogą go kupić osoby które nie są VIP a chciałyby tak wyglądać. Te rzeczy są tylko z SC. Bez żadnych Diamonds oraz rzeczy VIP. Może i dziś zrobię jak wyglądać na VIP z twarzy! :**



OCENA

Włosy: Wybrałam je, bo kiedyś widziałam taką movie star i tak strasznie mi się spodobały. Ładnie się układają. Są po prostu boskie i  ślicznee! Ocena 10/10

Akcesoria: Z akcesorii wybrałam ten wianek oraz naszyjnik z krzyżem. Są strasznie śliczne i uważam że pasują do reszty stroju. No cóż co tu opisywać haha. Ocena 10/10.

Góra: Taka niby zwykła bluzka ale śliczna. Pasuje do spodni i stroju. Chciałam taką samą ( tańszą ) bez kropek ale nie mogłam znaleźć, więc wzięłam tą z kropkami i zmieniłam na ten sam kolor. Haha po co ja wam to pisze? XD Dobraa! Ocena 10/10

Dół: Są to spodenki takie trochę pod pępek ( WTF XDDD ), bardzo ładne, pasują do bluzki. Niby takie zwyczajne ale jednak coś w nich jest ;DD Ocena 10/10

Buty: Chyba najpopularniejsze buty na MSP. Ale no cóż, prawie do każdego stroju, dlatego też są one moje ulubione. Nie wiem czy do końca pasują do tego stroju, ale wygląda ładniee! Ocena 9/10

Razem

49/10!!! Wow mega! Dla mnie to się strasznie podoba że jaa! ( xD ) Nawet dodałam do listy. Muszę być kiedyś tak ubrana! *-*

Dziękuję za uwagę!
Do zobaczenia!! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz