czwartek, 7 stycznia 2016

Jak wyglądać na VIP bez VIP?

Hejoo!

Pewnie większość moviestars, które jeszcze nie były VIP chciałyby nim być. Oczywiście nie każdy tak może, więc chciałam wam pokazać jak wyglądać na VIP z twarzy i ubioru, jeśli się go nie miało. Ok zaczynajmy! :D

TWARZ

Tworzymy oczywiście movie star i wchodzimy w Klinikę Piękna.











Teraz patrzcie. Wybieramy to co jest pokazane. Oczywiście kązdy może zrobić inaczej lecz ja polecam te rzeczy bo DLA MNIE one najbardziej przypominają twarz VIP ;))



 Wybieramy oczy powyżej, ponieważ jak widać są one strasznie podobne, wręcz takie same to tych VIP :))))




Do lepszego efektu wybieramy ten cień. Jest prosty, ale mój ulubiony. Chyba jedyny taki "normalny" XD




Teraz nosek. Oczywiście ja wybieram ten prosty. Jest on taki sam jak ten VIP tylko bez piegów.









Teraz usta. No... Są to takie jedne usta VIP'owskie, ponieważ są drugie takie same tylko że z kolczykiem, a to już wiadomo, są VIP.








Kolorystyka














Teraz twarz wygląda tak:


















Przepraszam że bez cieni, ale zrobiłam ten wycinek wcześniej. Razem to kosztuje 950 sc. No cóż, nie ukrywajmy trochę drogo, ale czego nie robi się dla urody, co nie? XDD

UBRANIA

Jak zaraz będzie widać to zobaczycie że te ubranie jest z mojego poprzedniego Looka na Blogu tylko w innych kolorach :DD Ale no przepraszam, strasznie mi się podobaa! Ale jeśli nie widzieliście to spójrzcie:



To poszczególne rzeczy. A teraz spójrzcie na całość!


No czyż nie pięknie?! ( XDD ) Nie no ślicznee! Strasznie mi się podoba. No wszystko pasuje i no... No... po prostu SUPER! :DD Można równie dobrze zrobić to w innych kolorach jak wy uważacie.

Cena tego wszystkiego to


Jak widzicie... No znów trochę drogo, ale no cóż :DD Jak widzicie 0 Diamonds, 0 rzeczy VIP, wszystko dla normalnych graczy i bez VIP. Teraz spójrzcie... Czyż nie jest piękna? Wygląda jakby miała VIP ze 2 razy! :D

Okej, myślę że skorzystacie z tego poradnika.
Do zobaczenia wkrótce!
Papa! :**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz