niedziela, 20 marca 2016

REAKTYWACJA! + WIELKANOC NA MSP

Witajcie. Od razu mówie... PRZEPRASZAM nie było chyba miesiąc posta OMG. Po prostu nie było czasu, wiecie. Grałam na MSP ale nic nie wstawiałam. Po prostu zapomniałam o nim ;D A więc dziś chciałam opowiedzieć o "Wielkanocy na MSP". Otóż jest nowy motyw "Egg Hunt", Wielkanocna Wyprzedaż oraz Polowanie na Jajka, czyli zadania.



















Tak to "Easter Egg Hunt", czyli mniej więcej Wielkanocne Polowanie na Jajka xD
No oczywiście że spodziewaliśmy się takiego motywu, o jest co roku xd
Pod koniec wstawię Looka z motywu z oceną.











Jak widzicie, NO PO PROSTU WOW! Cena Star Vip w cenie normalnego Vip to po prostu coś! Opłaca się moim zdaniem ;D No naprawdę. Po prostu SUPER! Bardzo fajne i pomysłowe.



















Wygląda ślicznie. No co tu więcej mówić? Po prostu zaj****te! :D Kolorki ładne i ten słodki kurczaczek i króliczek. Nie no naprawdę ładne.Zobaczymy jaki Boonie z tego wyjdzie :D Oby był śliczny! :* Po tym Jajku to bardzo możliwe XD

LOOK

Oto Wielkaocny Look ( sklepowy oczywiście):


OCENA

Włosy: Różowe z grzywką, u dołu pokręcone. Kolor pastelowy róż, ponieważ pasuje mi do Wielkanocy, a także do stroju. Jest taki delikatny i w połączeniu z kolorem białym, wygląda ślicznie. Osobiście nie lubię tego typu włosów oraz włosów kolorowych, ale tu jest wyjątek. Ocena: 10/10

Góra: Na górę dałam sukienkę koloru.... Trudno mi jest określić XD Ale to chyba biały z takim lekkim niebieskim i różowym. Pasuje do włosów. Jest jedna wada... Ona jakby pogrubia xD Nie no serio przyjrzyjcie się :D Okej a więc Ocena: 8/10

Dół: Na dół nie dałam nic. Nie daje się nic do sukienki xd Tutaj bez oceny, bo nie ma czego.

Buty:  Buty chyba na koturnie lub niskiej szpilce. Ma ten zameczek czy coś tam wokół kostki zapinany. Wycięcie na palcach i kokardka. Pasują do włosów, ale nie wyróżniają się zbyt. Ocena: 6/10

Akcesoria: Dałam tutaj kolczyki i naszyjnik z barankiem oraz białą kokardę na głowię. Baranki nawet pasują do stroju, a także kokardka. Nic więcej chyba nie dodam. Ocena: 10/10

RAZEM: 34/40! Wow naprawdę super! Ogólnie look bardzo ładny, ja zmieniałam kolory. Wy możecie sobie wybrać w sklepie i coś także dodać lub ująć.

Miłych zakupów! :)
~~Liv <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz